søndag 20. april 2008

Englemasker

Jeg har heklet flere sjal i englemasker tidligere, og jeg tror at nettopp dette var grunnen til at jeg brukte evigheter på å fullføre dette; gruet meg lenge til å hekle kanten rundt sjalet... I stedet ble det til at jeg sydde på en blonde rundt. Er ikke helt sikker på om jeg var fornøyd med det, mulig det hadde vært finere med en offwhite blonde i stedet for helt hvit... Får håpe mottakeren blir fornøyd :) Sjalet er heklet i gammelrosa Fonty Kidopale og heklenål nr. 2,5.


2 kommentarer:

Hannes hage sa...

Synes det ble kjempefint med blondekant rundt. Har gjort det selv med flere av mine englemaske sjal. klart mottakeren blir fornøyd, hvem hadde ikke blitt det, så romantisk og fint som dette sjalet er.

Teraks sa...

Flott englemaskesjal!Ble stilig med blondekanten!
Ja, det er RR valper-har ei tispe selv-og hadde hanne før.Hann"valper" på 2 år og 40-45 kg blir slitsomt ja - men jeg kan trøste deg med at de blir sååååå fornøyelige når de når 3 år. Ridgebacken blir ikke voksen før det den ;O)