søndag 16. mai 2010

Litt unnagjort og litt nytt

Jeg har bestemt meg for å legge vekk "Nisser på tak" for en liten stund, rett og slett for å hindre at jeg går lei. I tillegg nærmer fristen for NåldynebytetMönsterarkivet seg, og jeg har fått en bestilling på ei heklet flaskeveske. Flaskeveska utsetter jeg i det lengste, rett og slett fordi det er MYE morsommere å brodere enn å hekle for tiden, men i kveld skal jeg starte, bare jeg får gjort unna bunadskjortestryking og sølvpuss. Mitt bidrag til Nåldynebytet er ferdig, men blogges ikke ennå ;)

I'm laying the christmas kit aside for a while, just to prevent that I get tired of it :) I'm also partcipating in a pin cushion swap, and have an order on a crochet bottle holder. Crochet is not as fun as cross stitching these days, but I'll start it tonight. My contribution for the swap is done, just can't post it yet ;)

Innimellom store broderiarbeid er det godt å ha noe mindre å holde på med, og i går kveld/natt startet jeg på et lite mønster som jeg fant på denne siden.

Last night I also startet on a new pattern, found here.

Ingen kommentarer: