onsdag 17. november 2010


Materialer til julekort er innkjøpt, og jeg håper på å få startet "mekkingen" i helga som kommer. Jeg innbiller meg at disse heklede blomstene blir helt supre på kortene, men akkurat det gjenstår å se når alt er klippet og limt sammen... :p Blomstene er heklet med nål nr. 2,5, ukjent bomullsgarn og tutorialen fra A little bird told me... Bloggen er absolutt verdt et besøk! :)

I have bought the materials for this year's christmas cards, and I hope to start the making this weekend. I imagine these crochet flowers will be great om the cards, but the end result will show if I'm right... :p The flowers are made with hook nr. 2,5 and some unknown cotton yarn. The tutorial is from the blog A little bird told me..., and the blog is worth a visit! :)

1 kommentar:

Berit/Tireb sa...

Jeg beundrer dere som har tålmodighet til å dille med å lage kort. De er knallfine, og de er moro å få, men selv har jeg ikke tålmodighet til slikt småplukk.