onsdag 3. september 2008

Om å forsøke seg på nye ting

Overraskelsesfester er gøy! :) I alle fall så lenge de som skal overraskes ikke vet noen ting... Jeg planlegger en overraskelsesfest i anledning et jubileum i familien, og bare krysser fingrene i håp om at ingen røper seg før dagen er der om drøyt to måneder; som kjent vokser sjansen for at noen røper seg proporsjonalt med at antall personer som kjenner til planene blir flere...

Lokalet er i boks, drikkevarene er gjemt hos gode venner (ja, det har blitt noen turer over svenskegrensa i sommer...), dekorasjoner er vi snart ferdige med, og i dag har jeg blitt ferdig med invitasjonene. Å lage kort er ikke akkurat noe jeg gjør ofte, så om jeg tar erfaringen i betraktning så skal jeg være fornøyd; man kommer langt med saks, lim og litt papir! :p


Jeg har også begynt på en duk i båndhekling, noe som er helt nytt får meg. Skjønner ennå ikke helt hvordan båndene skal hekles sammen, men det kommer vel etterhvert (optimistisk). Duken blir kanskje litt "mormor-aktig", men om jeg ikke vil ha den selv, er det sikkert noen bestemødre eller tanter som kan få den. Så sant den blir ferdig da... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er så morsomt å lage overraskelsesfest! Jeg og mine søskenbarn laget fest til tanta vår på hennes 40 års dag, dama holdt på å gå i bakken! Er så gøy! Lykke til med strikkerier og heklerier! Jeg kan ærlig talt ikke hekle! Lykke til til neste år =)