søndag 28. september 2008

Blank

Det er i alle fall sånn jeg føler meg; finner ikke inspirasjon i det hele tatt, verken til å hekle eller strikke. (Har en mistanke om at en heftig opphopning av må-gjøres-ting på jobben har noe å gjøre med dette, får litt dårlig samvittighet når jeg gjør morsomme ting og lar de kjedelige tingene ligge... :p)

Så jeg har bestemt meg for å la håndarbeide ligge en liten stund, i alle fall fram til høstferien, så jeg får unna litt andre ting. Det betyr at imorgen går den ene lua jeg har klart å produsere til Irenesols kreftlueaksjon ganske alene i posten; jeg hadde nemlig planlagt å få unna disse luene i september. Dårlig timing, jeg vet... Krysser fingrene for at jeg stiller sterkere ved en senere anledning. :)


Denne fyren jeg møtte i sommer kan vel være et bilde på meg om dagen... :p

Ingen kommentarer: