lørdag 28. mars 2009

Hamstring

Garndamen min har opphørssalg!! Det betyr at jeg har hamstret garn til halv pris, deriblant Evilla og en del alpakka, i tillegg til stoffer, broderipakke, syltilbehør, perler... Og det er jo bra. Det som ikke er bra er at snart kan jeg ikke lenger løpe bort til garnbutikken som ligger to-tre minutter unna når jeg en lørdag ettermiddag innser at jeg ikke har nok garn til å komme meg over helga... (Selv om jeg burde være reddet en stund nå...) Også må jeg bare fortrenge at neste lønning ikke kommer før om et par uker...

My LYS is closing, and sells out everything for half the price. And this is what happened, I spent way too much money, but now I'm the happy owner of lots of nice yarn! Yay :)



Totalt 7 nøster Lanett, 15 nøster div. alpakka,
3 hesper Evilla, 3 nøster Babysilk, 6 hesper mohair/merino,
14 nøster Mandarin Petit, 14 nøster Alfa,
5 nøster Lerke, 11 nøster ullgarn... 4480 gram glede! Hurra :)

3 kommentarer:

Frk. Chilli sa...

Jeg vil nok sette dette i kategorien "ren lykke". Har ingenting med hamstring og gjøre, kun en dyd av nødvendighet når det er snakk om salg:-) Herlig, herlig, herlig!!!

sipusa sa...

ooooooooo........åja, en sånn fristelse kan man bare ikke si nei til, selv omd et forståelig nok er kjipt at nære butikker stenger.....heldig jeg da som bare bruker den nærmeste ikke-neleggbare butikken (nettbutikk;-))

Men altså, når den først skal legges ned må man helt klart trøste seg ved å hamstre garn:-D

Kos deg med fangsten!

Bente sa...

Heldige du! Trist Tøy & Ting blir borte, men garantert deilig med flere kg ren lykke innkjøpt!