fredag 5. juni 2009

På pinnene

Har funnet fram strikkepinnene igjen! Ikke dermed sagt at jeg er ferdig med tentamens- og eksamensretting, men noe annet må man jo gjøre... :s Prøver meg for første gang på blondestrikking (er dette riktig ord på norsk? Veldig rett oversatt fra engelsk... :p), og jeg får det til! Mønsteret fant jeg her (litt ned på siden), og det er ganske enkelt, selv for meg! :)

I'm knitting again, and for the first time I'm trying out lace knitting. The pattern is to be found here (Norwegian only, but there's a chart). Pretty easy, even for me :)

3 kommentarer:

sol sa...

Så fint det blir - skal det bli pulsvarmere?

Lace knitting brukes vel ofte om hullmønster, men blondestrikking høres mye finere ut!

Hanne sa...

Så kejkt at du tester banankaka. Håper du blir like fornøyd som jeg og flokken min pleier å være hver gang den står på bordet. Vi kan nesten ikke vente til den er såpass avkjølt at den er grei å få ut av forma...
Lekkert strikketøy!
Pludrehanneklem

Hanne sa...

Ja, jeg mente selvsagt "så KJEKT"...