onsdag 28. april 2010

Nisse på tak - framgang 1

Brodeributikken "min" hadde salg i romjula, og jeg kjøpte denne broderipakka fra Cewec. Jeg begynte på den i januar, rett etter at jeg var ferdig med Grand Marquoir, men var vel ikke helt i stemning til å brodere julemotiver. Det ble liggende inntil nylig, da jeg fant det fram igjen, slik var ståa i formiddag. Målet akkurat nå er å bli ferdig før sommerferien, men det kan vel hende at det målet endres på underveis... :p

My local cross stitch supplier had a sale right after Christmas, and I bought this kit from Cewec. I started it in January, but I guess I just wasn't in the mood for Christmas motifs. I left it, and then took it out again a few days ago. This is how it looked this morning, and my goal right now is to finish it by summer. I might alter that goal a bit along the road, though... :p

Ingen kommentarer: