søndag 11. april 2010

Vår!


Og det er så deilig! I dag har jeg sittet ute på verandaen, blitt bittelitt solbrent og brodert. :) Dette er et broderi jeg startet på i påska, et mønster fra Sarah Kay som jeg fant i The World of Cross Stitching nr. 160. Et fint prosjekt som ikke er altfor stort, men med mye attersting, og det er jeg ikke noe glad i, men jeg ser jo at det er de som gir "liv" til karakterene :)

Today has been one of the first really warm spring days, ad I could sit outside, get a bit sun burnt and do some cross stitching. The pattern is from Sarah Kay, found in The World of Cross Stitching, issue 160. I'm not very fond of back stitches, but I see how they give life to the characters. :)

3 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Ååå for et tålmodighetsarbeid du har gitt deg i kast med ! Søtt motiv !
Hm.. lenge siden jeg har brodert. Ble litt fristet.
Takk for bloggvisitt hos meg.

Unknown sa...

Søtt motiv :)

Sylke Feldhusen sa...

Det blir et fint bilde! Og det er utrolig godt å sitte ute i vårsola.

Hyggelig at du likte "tøffingene" mine :)