torsdag 16. oktober 2008

Knapper!

Siden jeg var lita har jeg hatt en fasinasjon for knapper, en av favorittaktivitetene mine var å tømme mammas knappesamling utover gulvet for deretter å sortere dem... jaja. For en drøy uke siden var jeg innom nettbutikken til Snella og Petronella, og se hva jeg fant i postkassen min idag! :)


I tillegg til de jeg hadde bestilt, fikk jeg en ekstra, den store frosken! :) Utenpå pakken sto en beklagelse for at knappene kom litt sent, på grunn av sykdom; kanskje derfor den ekstra knappen? På fakturaen sto det i alle fall en hilsen fra knappepakkeren at jeg fikk en ekstra gaveknapp fordi h*n var så glad i knapper! :) *tihi*

De to englene til venstre er en julegave, mens øyenstikkeren til et framtidig prosjekt. Dama oppe i høyre hjørne har jeg lyst til å bruke til et forkle (utydelig bilde, men teksten sier "My cleaning kicks ass". Litt selvironi har man jo... :p) Froskene får jeg helt sikkert brukt til noe de også.

Ingen kommentarer: